I. PARTILE CONTRACTANTE
DATELE PRESTATORULUI
Pensiunea Dor de Munte Straja, prin SC FOMAR SPORT SRL cu sediul social în Mun. Lupeni, str. Spiru haret, nr. 4, jud. Hunedoara, având CUI RO34504711 și înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J20/409/2015, reprezentată prin administrator FODORAN MARIUS DAN, telefon 0727851654, email contact@taberestraja.ro în calitate de PRESTATOR,
DATELE BENEFICIARUL SUNT COMPLETATE IN FORMULARUL DE MAI SUS.
II. OBIECTUL CONTRACTULUI
Obiectul contractului il reprezinta prestarea de catre furnizor de servicii turistice: cazare, masa, activitati recreative/sportive in statiunea Straja, judetul Hunedoara.
III. PRETUL CONTRACTULUI, MODALITAȚI DE PLATA, MODIFICARE INSCRIERE – SCURTARE PERIOADA
Preturile sunt afisate pe site-ul www.dordemuntestraja.ro.
După completarea formularului aveți 2 zile lucrătoare la dispoziție pentru plata unui avans de 30% din valoarea totală cu textul “cazare nume și perioadă (exemplu: cazare Ilie Andrei 01.12-05.12.2021)” în contul BRD: RO11BRDE220SV76832832200 sau BT: RO30BTRLRONCRT0489089801, titular cont: S.C. FOMAR SPORT S.R.L. Lupeni, CUI: RO34504711.
Plata avansului reprezintă acordul dumneavoastra cu termenii din contract si reprezintă semnarea lui și garanția rezervării. Mentionam că avansul plătit nu se returneaza, dar el poate fi distribuit catre o perioada viitoare respectand regulamentul din contract.
In cazul in care apare o problema personala si trebuie sa scurtati perioada taberei, nu vor exista rambursari ale zilelor neefectuate.
IV. ANULARE INAINTE DE INCEPEREA SEJURULUI
Avansul poate fi reportat catre o alta perioada cu o cerere scrisa pe adresa de mail dordemuntestraja@gmail.com, cu cel putin 10 zile inainte de prima zi de sejur.
Avansul este nereturnabil dupa rezervare, iar daca pretul taberei a fost achitat integral, restul sumei se reporteaza pentru o viitoare perioada in anul in curs, cu conditia sa fim anuntati cu minim 10 de zile inainte de inceperea sejurului; In caz de no-show-up, suma achitata nu se returneaza.
V. ANULARE SEJUR IN CAZ DE DEZASTRE SAU RESTRICTII
In cazul in care serviciile nu se pot furniza din diferite motive: dezastre naturale, restrictii la nivel national pentru toate categoriile de persoane s.a. banii vor fi distribuiti catre o perioadă urmatoare.
VI. DETALII IMPORTANTE
- Program mese pensiune completa: micul dejun se servește între orele 8:00 și 10:00. Prânzul se serveste intre 13 si 15. Cina se serveste intre orele 19:00-21:00. Restaurantele noastre servesc mancare A la carte de preferat in afara orelor mentionate anterior.
- Camerele sunt dotate conform pensiunilor de munte de trei margarete: baie proprie, smart TV, internet.
- La parter este un restaurant cu produse traditionale, cu două sali de mese dotate cu smart TV curbat. La demisol am inaugurat un restaurant rustic, cu in design inedit în care predomina ornamentele de lemn.
- În restaurantele noastre este interzis consumul băuturilor alcoolice, răcoritoare sau alimentelor care nu sunt comercializate de noi! Restaurantele se inchid la ora 22:00, iar salile de mese trebuie parasite.
- Pensiunea este plasata la 100 m de telegondolă spre vest, pe un drum care trece pe langă teleschiul 4 și la 50 m de ursul Baloo.
- Prețurile includ toate taxele. Avansurile achitate nu se returnează și se pot reporta în cazul anularii cu cel puțin 10 zile de începerea sejurului. În cazul în care serviciile achiziționate de masă și cazare nu se pot furniza din cauza unor restricții, toate sumele achitate se vor reporta pentru o perioadă următoare.
- Check-in-ul se face după ora 14:00, iar check-out-ul înainte de ora 11:00.
- Se acceptă toate tipurile de tichete de vacanță.
- Accesul cu mașina în stațiunea Straja este restricționat de la 1 decembrie și până în 15 martie. Recomandăm să parcati în parcarea din statiune, iar apoi să urcati 250 m cu microbuzele tip taxi sau să parcați la baza telegondoleiși să ajungeți în stațiune cu telegondola sau cu firmele de transport(Alin: 0729366447, Mihai: 0762690054, George: 0721264789).
VII. Obligațiile prestatorului
– Sa ofere cazare in spatii autorizate.
– Sa ofere serviciile de masa conform rezervarii clientilor.
– Sa ofere cele mai potrivite activitati pentru fiecare grup.
– Furnizorul are obligația de a presta serviciile prevăzute în contract cu profesionalismul și promptitudinea cuvenite angajamentului asumat.
– Sa solutioneze in cel mai scurt timp solicitarile beneficiarilor, daca acest lucru este posibil.
VIII. RECLAMATII
1. În cazul în care sunteti nemultumit de serviciile turistice primite, intocmiti o sesizare clara si explicita, cu privire la deficientele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii.
2. Prestatorul va actiona imediat pentru solutionarea sesizarii.
IX: GARANTIE PENTRU DAUNE
Orice dauna cauzata cu intentie sau din neglijenta de turist(beneficiar) ii va fi imputata.
X. GRUPURILE ORGANIZATE
Organizatorul grupului este responsabil de informarea tututor participantilor cu toate informatiile din acest document.
Pentru finalizarea rezervarii, organizatorul grupului trebuie sa ne trimită pe e-mail sau WhatsApp un tabel cu distribuirea pe camere, numele si datele de contact ale tuturor turistilor din grup.